Snart sova!

God natt!

Nu blir det snart sova för min del, har gått med migrän hela dagen lång.. Plus att jag varit trött som ett as! Men jag klarade av dagen, fick ju sluta tidigare än vad jag egentligen skulle gjort men ändå ;)
Min handledare som jag egentligen skulle gå med var sjuk idag, och hade jag gått med henne hade jag slutat 16.00 idag.. Istället fick jag gå med en annan tjej och hon slutade 14.30, så då fick jag också sluta ;) Skööööönt!
Imorgon blir det rejäl sovmorgon! Början inte förrän 15.30 imorgon, så jag ska inte klaga :)

Annars händer det inte mycket speciellt tror jag.. Allt flyter på som vanligt i sin takt!

Och förresten! Det går magsjuka på jobbet :( Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk, jag har inte tid eller lust att vara sjuk mer nu!
I vintras lyckades jag nog få nästan allt man kan få tror jag.. Först fick jag influensa, sen fick jag någon förkylning(?) på stämbanden så jag hostade konstant 24/7 och kunde knappt prata, sen fick jag någon magsjuka (vinterkräksjukan?) och sedan en vanlig förjävlig förkylning! Spännande vinter jag haft va ;)
Så får jag den magsjukan som går på jobbet nu, så dör jag! (nästan iaf..)

Nu ska jag soooova, ska ta en låååång sovmorgon imorgon ;)
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0