Så jävla vackert!

Var ute och spottade Norrsken tidigare ikväll.. Var inget storslaget, som vanligt! Åker hem, kollar lite på bilderna vi tog och jag börjar smått inse att jag aldrig kommer få se ett norrsken.. Iaf inte iår!
Går och lägger mig, somnar i kanske drygt 45 min någonting tror jag.. Sen väcks jag av att Baby står utanför sovrummet och ropar på mig och ber mig komma ut fort!
Slänger snabbt på mig en morgonrock och går ut och får se riktigt fint norrsken! Ett stort grönt band som sträcker sig över himlen! Storslaget säger jag bara!

Vi åkte ut och fotade, och såhär såg det ut :) Det var riktigt maffigt att se hur det rörde på sig.. Detta måste jag få uppleva fler gånger!
Men här är iaf mitt första riktiga norrsken! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0