Moahah, älskar dessa listor! :D

Ditt äldsta hångel? - Oj.. Eeh.. en som är född 83 tror jag?
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär ? - 4 kanske..
Vad tycker du om kärlek? -  Det finaste man kan uppleva
Är du kär i någon just nu? - Ja
Har du flashat/strippat nångång? - Haha, jaa kanske de :P
Saknar du någon speciell person? - mmh..
Har du svårt för att bli kär? - Mja, lite kanske..
När kysste/hånglade du med någon sist? Igår
Är du en singel? - Nope
När fick du senast en komplimang? Idag tror jag..
Har du hånglat med någon av samma kön? - Hehe, jaa

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: - Medvetslös som i svimmat ja, men aldrig av alkohol :)
Hånglat med nån riktigt ful: - Hm, mjae.. Tror jag inte
Hånglat med fler än 50 pers: - haha, ehm.. 50 pers låter mycket men man vet ju aldrig..
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll: - Ehm, jaa
Gjort något riktigt dumt: - Det är väl inte omöjligt
Gjort något du verkligen ångrar: - Kan hända ja
Varit nykter på nyårsafton: - Mja, man har väl inte varit dyngrak men man har väl inte varit 100% nykter heller
Åkt ambulans: -  Ja, men kommer inte ihåg något av resan, var typ helt väck..
Gjort nåt olagligt: - Kan hända :P
Blivit polisanmäld: - Nope
Fått din mamma att gråta: - Ja, tyvärr
Slagit ner någon: -  Nope, men hade personen funnits i närheten så finns ju risken..
Skämts över dig själv: - Ja, de tror jag nog
Sagt jag älskar dig och menat det: - haha, jaa självklart!
Bråkat med din pojkvänn: - Ehm, jaa..
Tar du droger: -  Never has, never will
Dricker du: - Någon enstaka gång..
Vilka kläder sover du i: - Nästan inga..
Vad hatar du verkligen: - Finns några saker..
Varit kär: - Japp
Är du ensam nu: - Nej, jag har min Baby här med mig :)
Vill du gifta dig: - Vill, vill man väl, men de är inget som jag kräver :P
Vill du ha barn: Ja, självklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0