Listilista!

Bästa veckodagen: Lördag!

Humör: En aning trött och flummig!

Favoritgodis: Vit Choklad! *mumma*

Är det nåt du absolut inte äter: Fisk och Tomat!

Kläder just nu: Jeans och en t-shirt

Musik just nu: Timoteij - Kom

Favoritsaft : Jordgubb/hallon/kiwi, den är supergod!

Dagens längtan: Att få vara miljonär!

Hur många kuddar sover du med: Ligger väl en 5-6 st i sängen tror jag

Spelar du nåt instrument: Nee, de tror jag inte! :P

Dagens frisyr: Toffs

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, det gör jag!

Har du några homosexuella vänner: Nope!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det är klart! Vill man så kan man!

Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, absolut inte!

Bio eller promenad: Bio hade varit mysigt nu!

Dagens borde: Sova..

Dagens fundering: Hur jag ska orka upp imorgon!

Snarkar du? Hur ska jag kunna veta de.. Jag lyssnar inte när jag sover :P

Rädd för insekter? Tycker inte direkt om dem om man säger så

Det här är jag bra på: Att retas och att jävlas med folk!

Vad vill du jobba som? Egen butik en vacker dag!

Chips eller godis? Beror på..

Skriver du dagbok? Dagbok: Nej.. Blogg: Ja!

Har du tatuerat eller piercat dig? Piercad i naveln (öronen också ja).. Vill tatuera mig någon gång när jag vågar och har råd!

Hur många syskon har du? En halvstorebror!

Är du rädd för blod? Njae..

Anser du att du är stark? Ganska så..

Snusar du? Nej nej nej, det är äckligt!

Använder du knark? Vem är dum nog att hålla på me sånt?

Kaffe eller te? Te!

London eller Paris: Paris

Favoritfärg: Röd

Född: Stockholm.. In da 08 land!

Nationalitet: Svensk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0