Igår!

Hej!

Förlåt för så dålig uppdatering men jag har varit så trött de senaste dagarna så jag har verkligen inte orkat! Ska bättra mig, I promise!

Iaf, igår så fixade vi massor här hemma! Först, direkt efter att jag slutade jobba så åkte vi och handlade massa mat, och så var vi förbi Dollar Store och handlade lite! Jag hade ingen duschcreme kvar så jag handlade två som doftar så underbart gott! Kan slänga in en bild på dem senare ;)
Sen så handlade vi gardiner faktiskt.. Köpte ett par röda gardiner till sovrummet.. Hade vita innan och vi tyckte att det skulle bli snyggare med röda eftersom överkastet på sängen är mörkrött! Blev skitsnyggt! :)
Städade gärnet gjorde vi också, så nu kan det nog inte bli renare här än vad det är nu :) Känns riktigt skönt!

Kommer fler uppdateringar sen, ska visa vad jag fått idag :)

Före bild i sovrummet:


Efter bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0