Filmkanaler :)

Hej hopp (gummisnopp.. Hihihii)!

Nu har jag varit duktig och beställt filmkanalerna till vårat Viasat! :) Blev som tur var bara 30 kr extra i månaden så det var helt perfekt!
Känns som att jag ringde och terrade dem, för först så var alla kanaler bara svarta.. Förutom trean och sexan! Så ringde till dem och kolla om det var något fel, vilket det inte verkade vara. Fick trycka in en kombination på min box och göra en ny kanalsökning så funkade allt perfekt sen! Och då passade jag på att fråga om filmkanalerna på en gång och han jag pratade med då sa att kostnaden skulle hamna på 309kr i månaden på mitt abbonnemang..
Satt och funderade ett tag och pratade med Baby om det, ringde upp Viasat igen men fick prata med en tjej ist.. Fick då reda på att vi ligger kvar på gamla priset och att vi även skulle få göra det om vi tecknade filmkanalerna.. Så ist för att få betala 309 kr/månaden så får vi betala 269 kr/månaden för filmkanalerna! :D Wihi!

Så det var trevligt att få veta att vi inte behöver betala så mycket som andra kan få göra som har tecknat abbonnemang efter deras prishöjning ;) Moahahah!

Intresseklubben antecknar.. Eller hur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0