En hård dag!

Hej!

Idag är jag så slut så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Har jobbat sen 07.00 imorse och slutade 16.00.. Sov alldeles för lite inatt så idag var det riktigt kämpigt på jobbet!
Migrän har jag fått också så idag blir det en "tidig" kväll för mig! Måste försöka sova av mig migränen så jag slipper den imorgon på jobbet!
Börjar 07.00 imorgon igen så måste få sova! Iofs blir det slapp sen i några dagar.. Jobbar 15.30-21.30 på Onsdag och Fredag, och så är jag ledig på Torsdag.. Sen blir de 0700-16.00 på Lördag OCH Söndag! *suck..*

Jag känner mig rastlös men ändå så är jag så trött! Vet inte riktigt vad jag ska göra, men något får jag nog hitta på! Funderade på ett bad, men vette tusan asså.. Vet inte om jag orkar :P Haha!
Några förslag på vad man kan göra? :)

Bara för att jag har brist på nya bilder så får ni en gammal bild :) Från Maj förra året!


Kommentarer
Postat av: Rime is a mupp mupp :D

Du kan ju sova, som du hade tänkt, lyssna på lite lugn/trevlig musik och ligga i sängen, är rätt avslappnande för både sinnet och muskler :D

2010-04-20 @ 21:09:15
URL: http://justangiee.blogg.se/
Postat av: Angie

Haha, du är inte så dum du fight ;) Sån tur att jag har dig som kan komma med massa bra förslag :D

2010-04-21 @ 00:25:20
Postat av: rime

jadå, ibland är man smart ;D

2010-04-24 @ 16:15:21
URL: http://musicmadeemir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0