Babys lista!

Jag höll på att garva ihjäl mig! Baby fyllde i min lista som jag lade upp igår.. Bara det att han var en aning mindre seriös än vad jag var!

Bästa veckodagen
: Måndag

Humör: Arg som ett bi

Favoritgodis: Currystavar

Är det nåt du absolut inte äter: Råolja

Kläder just nu: Tangastring och basker

Musik just nu: Nödradions Für Elise

Favoritsaft : Banan/Chili

Dagens längtan: Sängen

Hur många kuddar sover du med: Många inaktiva men bara en som är med på mina lekar

Spelar du nåt instrument: Banjo

Dagens frisyr: Helrakat

Kommer du ihåg din första kärlek: DUUU ÄÄÄÄÄÄR!

Har du några homosexuella vänner: Grazy

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Kan man vara!

Ser du på kärleken som ett misstag: Gör du?

Bio eller promenad: Promenad på ett rullband i biosallongen

Dagens borde: Rapa

Dagens fundering: Hur jobbigt det måste varit innan färgen kom, tänk att se allt i svartvitt :S

Snarkar du
? Snarkar? Andas högt heter det

Rädd för insekter? Ja livrädd

Det här är jag bra på
: Eh... ALLT?

Vad vill du jobba som? Frisör i Ryssland

Chips eller godis? Hur mycket då?

Skriver du dagbok?
Massa massa massa

Har du tatuerat eller piercat dig? Ja, jag har fått stickor i händer och fötter några gånger...

Hur många syskon har du? Det vet man aldrig

Är du rädd för blod?
Vems?

Anser du att du är stark? Kan man vare

Röker du? Ja när de är kallt ute ryker det ur munnen

Snusar du? Ja jordnötter

Använder du knark?
Jag injicerar Fanta, räknas de?

Kaffe eller te? Igår tror jag

London eller Paris: Ulan Bator

Favoritfärg:
Inte

Född: Ja antagligen eftersom jag skriver här

Nationalitet: Mongol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0