Älskar listor!

Haha, Anna snor listor av mig, jag snor listor från henne! :D Moahhaa!

1. vad heter du? Angelica
2. vad skulle du vilja heta? Typ Angie
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Pappa ville att jag skulle heta Emelie..
4. vilket stjärntecken är du? Oxe
5. vilken årgång är du? 87:a
6. vart bor du? Mora
7. bott utomlands? Nopp
8. flyttat antal gånger? Jag har flyttat hemifrån 2 gånger :)
9. vart skulle du vilja bo? I något varmt och skönt land eller nått!
10. vilken skolklass? Vaddå skolklass, så liten är jag inte ;)
11. vad vill du bli när du blir äldre? Ung?

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.63
2. hur mycket väger du? ** kg ungefär!
3. hårfärg och frisyr? Någonting mellan rött och brunt i en skiftning typ, och det är JÄTTElångt och ibland rakt och ibland lite vågigt! :)
4. ögonfärg? Bruna
5. mest nöjd med? Hela mig :)
6. minst nöjd med? Man ska vara nöjd med sigsjälv ;)
7. skostorlek? 38/39
8. glasögon? Ja
9. har du några piercingar/tatueringar? Öron och naveln

FAVORITER
1. filmer? The Notebook (love love love! Den är så braa!)
2. låtar? Amy Macdonald - This is the life
3. årstider? Sommar och sol!
4. mat/dryck? Potatisgratäng går alltid hem hos mig! :) Och dricka får bli.. Fanta! (pratar vi alkohol så säger jag typ öl.. )
5. djur? 1 hund, 2 katter, 2 marsvin (snart 3), 1 kanin och en jäkla massa fiskar!
6. färg? Röd
7. parfym Puma
8. tv-program? Greys Anatomy eller House
9. ämne i skolan? Eh, går fortfarande inte i skolan!
10. sysselsättning? Jobbar..
1. vad använder du just nu för jacka? Min svarta vinterjacka
2. vad använder du just nu för skor? Vanliga skor :)
3. favoritfärg på kläder? Svart/vitt/rött typ
4. favoritmaterial på kläder? Em, vet inte?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Något snyggt antar jag..
6. favoritaffärer? Cubus
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Typ nada :P
8. favoritmärke?
Vet inte..
9. vad har du för byxstorlek? Haha, o de undrar du för att?
10. vad har du för tröjstorlek? Small

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Ehm, min riktiga morfar heter Tommy har jag för mig.. Har aldrig träffat honom!
vad har du i din:
a) jackficka just nu? Nycklar, iPod, hörlurar, något papper o så
b) skolväska just nu? Ehm, går fortfarande inte i skolan!
c) handväska eller liknande just nu? Använder faktiskt inte så mycket väskor!
3. vad är du beroende av? Djur och Baby!
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Jag använder inte lypsyl..
6. vad tror du på? Jag tror på mig själv! Räcker gott och väl för mig ;)
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Nada..
8. vad köpte du senast? En cola :P
9. har du nåt husdjur? Ja, fortfarande 1 hund, 2 katter, 2 (snart 3) marsvin o en jäkla massa fiskar.. Tror du jag sålt dem under dehär 10 minutrarna eller?
10. vad bor du i? Lägenhet

GREJER
plånbok: Svart me något på..
tandborste: tror de är typ nån pepsodent eller nåt sånt..
smycken: Mitt ängelhalsband!
solglasögon: Inte nu heller! Så starkt lyser inte datorn!
underkläder: Sånna som man brukar ha gissar jag på :P
nagellack: Inget just nu! Fuderar dock på att måla dem i någon skum färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0