Yes!

Nu ska jag tjata lite mer om marsvin!

Mamma har nämligen hämtat mitt ena marsvin i sthlm! :D 2 månader lilla Gracie finns just nu hos min mamma och pappa och just nu vill jag inget hellre än att åka till Sthlm och gosa med henne!
Hon ska tydligen vara jättebusig och tuff, så hoppas på att hon inte är så rädd sen som andra marsvin är :) Det andra marsvinet ska jag hämta sen när vi åker, så kommer de få bli kompisar! Hoppas bara de kan acceptera varandra så att de trivs! Vill ju inte ha två marsvin som bråkar ;) Så får vi se sen när de tredje kommer som Baby sa att jag skulle få ;) Moahah!
Kan slänga in en liten bild på lilla Gracie
(Hon är den lilla svarta på bilden.. Den bruna är hennes mamma!)


Snart blir det väl till att försöka sova lite! Är lite trött och är ju en dag imorgon också! Måste försöka städa imorgon, ser ut som en svinstia här typ :P På Onsdag åker vi till Örebro o kollar hockey så då hinner man ju inget :P Och sen om vi ska åka på Torsdag eller Fredag, ja då hinner man ju inte så mycket då heller!

SÅ natti natti på er! Sov så gott och dröm söta drömmar! *eller nått*
Jag vet vad jag kommer drömma om ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så söta!:)

2009-12-29 @ 11:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0