Mitt linne!

Hej och god fortsättning! :)

Hann aldrig skriva något riktigt inlägg igår eftersom Baby skulle hjälpa mig att ta kort på mitt linne jag köpte i förrgår, men det blev aldrig av. Så de blev inget inlägg!

Idag fick jag göra det bästa av situationen och gick in på toaletten (typ enda rummet som har någorlunda bra ljus och en spegel så jag såg hur bilden skulle bli), och så fick jag ta mobilen och ta kort! Bilden blir så mörk och rödaktig bara för att min blixt har gått sönder på mobilen.. Så vi får nöja oss med detta! :)
Jag älskar iaf detta linne, tycker det är jättesnyggt!


Och nu har vi typ bestämt oss för att åka ner till Sthlm på nyårsafton och sedan åka hem typ den 3/1.. Så då får jag mina små lurvisar också! :) *weii* (jag vet, jag tjatar som fan om det men jag längtar så jäkla mycket!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0