Idag!

Idag är det Söndag, tänkte om ni inte visste det! ;) Imorgon är det Måndag och då ska man gå upp sådär omänskligt tidigt.. Usch!
Jag fattar inte varför man ska börja jobba klockan 06:45 på ett industriställe?! Jag hade kunnat förstå om det hade  varit en butik eller liknande, om folk vill köpa typ frukost eller något påväg till jobbet, men en industri?

O jag kan inte sluta titta på mitt akvarie! Jag gjorde ett vattenbyte på 50% typ förra helgen, för det var så skitigt och eftersom jag hade medicinerat så var jag tvungen att byta vattnet. Jäklar vad rent det blev kan jag säga! jag placerade om lite växter, flyttade på några rötter och stenar och lade i några till stenar.. Jag är helnöjd! Förutom att jag vill ha mer växter och fler fiskar :) (Och sen den där växten till vänster som sabbar allt, ska nog ta bort den sen)


Många fiskar har försvunnit så det enda jag har kvar är: 1 black molly, 1 platy, 1 kampfiskhona, 2 skalarer, 6 neontetror och 2 malar! Täntke nog införskaffa mig typ 2 black molly, 5 platy, 10 neontetror eller kardinaltetror och kanske någon kampfiskhane beroende på vad det finns att välja på! Jag vill inte ha någon vanlig röd eller blå som djuraffärerna alltid tar in, utan jag vill ha någon annan fenform, gärna superdelta eller crowntail.. Men det är inte ofta som det tas in!

Min förra Crowntailhane (hans stjärtfena ska egentligen vara lite längre, men jag hade precis haft fenröta när jag köpte honom):


Två utav mina senaste Superdelta's som jag haft:


Mycket man vill faktiskt.. Får se hur man får allt :)

Nej, nu blir det till att spela lite spel tror jag! har laddat ner massa pusselspel som jag ska spela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0