Fullt upp idag!

Hej och God Jul!

Har inte hunnit med någon uppdatering idag, har varit fullt upp hela dagen från det att jag gick upp tills nu typ! Men jag tänkte ändå slänga upp en liten uppdatering innan jag ska gå och lägga mig!

Vi vaknade någon gång vid 12 tiden tror jag, och vid halv 1 åkte vi ner till stan och träffade upp Karolin o Anders :) Gick in på systemet och handlade alkohol för nästan 500 kr, gick in en sväng på HM och köpte ett linne (slänger upp en bild på det imorgon, har ingen bild nu och jag orkar inte ta någon heller), sen åkte vi till Willys och handlade mat för 700 kr.. Vi BORDE klara oss med mat ett tag nu, hoppas jag! Annars är det något som är fel :P Gick in en snabbis på Djurmagazinet också och köpte en ny kattspade som de hade på kampanj och ett grisöra som Huskie ska få i julklapp!

Direkt när vi kom hem så var det bara till att plocka upp alla 6 påsar som vi fick med oss hem! Slängde i mig en panpizza eftersom jag inte ens hann äta frukost, o sen var det bara börja med maten på en gång! Karolin o Anders kom strax efter 5 och eftersom Baby o Anders skulle kolla travet vid 7 så var man tvungen o börja med maten ganska tidigt :P Potatisgratäng, kött, sallad, tzatziki och vitlöksbröd gjorde vi iaf! Jäklans vad mätt man blev efter! Men gott, det var det verkligen!

Jag och Karolin drog och spela B-lotto vid halv åtta.. Gick ju som väntat :P Haha, borde skicka in en protest om att vi inte vann ;P Haha!

Det var min dag det, då kanske ni förstår att jag inte riktigt haft tid att uppdatera min kära blogg :)
Skriver mer imorgon och slänger då in en bild på mitt linne jag köpte idag!

God Jul och Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0